MARDİN DARGEÇİT İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler

Ataması gerçekleşen öğretmenlerimiz, aşağıdaki listede istenen belgelerle birlikte göreve başlamak üzere atandıkları ilçe millî eğitim müdürlüklerine başvuruda bulunabilecektir.

İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN TALEP EDİLEN BELGELER

1. Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,

2. Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

3. Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.

5. Kimlik Fotokopisi.

7. Son altı ay içinde çekilmiş Biometrik fotoğraf (6 adet)

8. Adli Sicil Kaydı. (E-Devletten alınan belgeler kabul edilecektir.)

9. Askerlik Durum Belgesi. (E-Devletten alınan belgeler kabul edilecektir.)

10. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği (Mülakat için alınan form)(E-Devletten alınan belgeler kabul edilecektir.)

11. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

12. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü (devlet veya özel) hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu.

13. Mal Bildirim Formu

İstenilen belgelerin asılları ve bir fotokopisi hazırlanacaktır.

İLİMİZE ATANAN ÖĞRETMENLERİN ATANDIKLARI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE İSTENEN EVRAKLAR İLE BAŞVURMALARI GEREKMEKTEDİR.

Dargeçit Hükümet Konağı Kat4 Dargeçit/MARDİN - 0482 381 20 02

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.